Contactpagina

Heeft u een vraag aan Trivire?  Op de meeste vragen kunt u op onze website al een antwoord vinden. Via de zoekfunctie bovenin kunt u snel zoeken naar informatie. Staat uw antwoord er toch niet bij? Dan vindt u op deze pagina hoe en wanneer u met ons in contact kunt komen.

  • Contactformulier

    Heeft u een vraag en kunt u het antwoord niet vinden op onze website? Vul dan ons contactformulier in. Wij reageren binnen 24 uur op uw vraag.

    Contactformulier

  • Belt u ons liever met uw vraag? Dan kunt u tijdens onze openingstijden telefonisch contact opnemen met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer
    078 633 1600.

    Heeft u buiten onze openingstijden een dringende vraag? Belt u dan ook met telefoonnummer 078 633 16 00. U wordt dan doorverbonden met onze alarmcentrale.

  • U vindt Trivire op verschillende social media kanalen:

  • In de wijk

    Heeft u een vraag aan uw wijkregisseur? Klikt u dan op de wijkenkaart op uw wijk. Hier vindt u de contactgegevens die u zoekt.

    Wijkenkaart

  • Bezoek ons

    De openingstijden van Trivire zijn:
    Maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur

    Tijdens openingstijden bent u van harte welkom op ons hoofdkantoor.  We vragen u wel om uw bezoek van tevoren bij ons aan te kondigen, zodat de medewerker die u wilt spreken ook daadwerkelijk aanwezig is. Dit doet u door een afspraak te maken via telefoonnummer 078 633 16 00.   

    Ons bezoekadres is:
    Callistolaan 2
    3318 JA, Dordrecht

  • Overige contactgegevens

    Postadres Trivire:
    Postbus 8008
    3301 CA, Dordrecht

    IBAN (huur): NL54 BNGH 0285057065
    IBAN (overig): NL77 BNGH 0285033662

    BTW: NL 003062284.B01
    KvK: 23006058

    Heeft u als bedrijf voor Trivire een opdracht uitgevoerd?
    Dan ontvangen wij de factuur graag digitaal op facturen@trivire.nl.