Contactpagina
Heeft u een vraag aan Trivire? Op de meeste vragen kunt u op onze website al een antwoord vinden. Via de zoekfunctie bovenin kunt u snel zoeken naar informatie. Staat uw antwoord er toch niet bij? Dan vindt u op deze pagina hoe en wanneer u met ons in contact kunt komen.
-
Contactformulier
Heeft u een vraag en kunt u het antwoord niet vinden op onze website? Vul dan ons contactformulier in. Wij reageren binnen 24 uur op uw vraag.
-
Telefoon
Belt u ons liever met uw vraag? Dan kunt u tijdens onze openingstijden telefonisch contact opnemen met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer
078 633 1600.Heeft u buiten onze openingstijden een dringende vraag? Belt u dan ook met telefoonnummer 078 633 16 00. U wordt dan doorverbonden met onze alarmcentrale.
-
In de wijk
Heeft u een vraag aan uw wijkregisseur? Klikt u dan op de wijkenkaart op uw wijk. Hier vindt u de contactgegevens die u zoekt.
-
Bezoek ons
De openingstijden van Trivire zijn:
Maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.30 uurTijdens openingstijden bent u van harte welkom op ons hoofdkantoor. We vragen u wel om uw bezoek van tevoren bij ons aan te kondigen, zodat de medewerker die u wilt spreken ook daadwerkelijk aanwezig is. Dit doet u door een afspraak te maken via telefoonnummer 078 633 16 00.
Ons bezoekadres is:
Callistolaan 2
3318 JA, Dordrecht -
Overige contactgegevens
Postadres Trivire:
Postbus 8008
3301 CA, DordrechtIBAN (huur): NL54 BNGH 0285057065
IBAN (overig): NL77 BNGH 0285033662BTW: NL 003062284.B01
KvK: 23006058Heeft u als bedrijf voor Trivire een opdracht uitgevoerd?
Dan ontvangen wij de factuur graag digitaal op facturen@trivire.nl.