Algemeen
Heeft u online een reparatieverzoek gemeld?
Als u online een reparatieverzoek heeft gemeld dan heeft u een bevestiging van uw afspraak op het door u ingevulde e-mailadres ontvangen. Heeft u een account voor Mijn Trivire? Dan kunt u uw afspraak online bekijken. Logt u hiervoor in en kijk bij 'Contacthistorie'.
Heeft u telefonisch een reparatieverzoek gemeld?
Wij hebben u tijdens het gesprek naar een e-mailadres gevraagd. U krijgt een bevestiging van uw afspraak op het door u doorgegeven e-mailadres. Heeft u geen e-mailadres doorgegeven, maar heeft u wel een account voor Mijn Trivire? Dan kunt u online uw afspraak bekijken. Logt u hiervoor in via Mijn Trivire en kijk bij 'Contacthistorie'. Heeft u geen e-mailadres doorgegeven en heeft u ook geen account voor Mijn Trivire? Dan kijken wij voor u na wanneer uw afspraak is. Neemt u dan contact met ons op via 078 633 16 00.