Hoe werkt Mijn Trivire?

Hier regelt u uw zaken met Trivire simpel, snel en veilig. Met behulp van de knop inloggen Mijn Trivire in de bovenbalk is Mijn Trivire vanaf elke pagina toegankelijk.

Veel gevraagd over Hoe werkt Mijn Trivire?

Ik ben medehuurder, kan ik een eigen account aanvragen?

Algemeen

Als medehuurder kunt u een eigen account aanvragen wanneer u beiden een ander e-mailadres heeft wat bij ons bekend is. U kunt via het formulier Aanvragen account een account bij ons aanvragen. U ontvangt binnen twee werkdagen een e-mail van ons waarmee u uw account kunt activeren.

Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Trivire kwijt. Wat moet ik doen?

Algemeen

Klik in het menu op Mijn Trivire. In het inlogscherm klikt u op 'Inloggegevens kwijt?' Wanneer u uw e-mailadres invult ontvangt u direct een e-mail met een nieuw wachtwoord. U kunt met uw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord inloggen. Na het inloggen kunt u bij bij Persoonlijke voorkeuren uw wachtwoord weer aanpassen naar een wachtwoord dat u zelf kiest. Let op: het wachtwoord moet uit minimaal 8 karakters te bestaan, met in elk geval een kleine letter, een hoofletter en een cijfer.

Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe kan ik deze gebruiken voor Mijn Trivire?

Algemeen

Log eerst nog in met uw oude e-mailadres op Mijn Trivire. Ga naar Persoonlijke voorkeuren en geef uw nieuwe e-mailadres door. U krijgt een bevestiging op u nieuwe e-mailadres. Klik op de link in de bevestiging en u logt in met uw nieuwe e-mailadres.

Ik heb een reparatie gemeld in Mijn Trivire. Waar zie ik de afspraak die ik gemaakt heb?

Algemeen

Heeft u online een reparatieverzoek gemeld?

Als u online een reparatieverzoek heeft gemeld dan heeft u een bevestiging van uw afspraak op het door u ingevulde e-mailadres ontvangen. Heeft u een account voor Mijn Trivire? Dan kunt u uw afspraak online bekijken. Logt u hiervoor in en kijk bij 'Contacthistorie'.

Heeft u telefonisch een reparatieverzoek gemeld?

Wij hebben u tijdens het gesprek naar een e-mailadres gevraagd. U krijgt een bevestiging van uw afspraak op het door u doorgegeven e-mailadres. Heeft u geen e-mailadres doorgegeven, maar heeft u wel een account voor Mijn Trivire? Dan kunt u online uw afspraak bekijken. Logt u hiervoor in via Mijn Trivire en kijk bij 'Contacthistorie'. Heeft u geen e-mailadres doorgegeven en heeft u ook geen account voor Mijn Trivire? Dan kijken wij voor u na wanneer uw afspraak is. Neemt u dan contact met ons op via 078 633 16 00.

Ik kan niet inloggen op Mijn Trivire. Hoe kan dat?

Algemeen

Soms lukt het niet om in te loggen op Mijn Trivire. Heeft u al een account en lukte het eerder wel om in te loggen? Dan kan het met een technische fout te maken hebben. Wij zoeken graag voor u uit waarom u niet kunt inloggen. Neemt u contact met ons op via het contactformulier of via telefoonnummer 078 633 16 00.

Ik krijg een foutmelding bij het aanmaken van mijn account. Wat moet ik doen?

Algemeen

  1. Uw account kan mogelijk niet aangemaakt worden, omdat er al een actief account is met uw e-mailadres.
  2. U hebt in het verleden een account bij ons gehad met uw opgegeven e-mailadres.

Neemt u contact met ons op via het contactformulier en wij zoeken dit voor u uit.

Ik ontvang geen link via mijn e-mail nadat ik mij heb aangemeld. Wat nu?

Algemeen

Belt u ons op telefoonnummer 078 633 16 00. Wij kijken dan voor u na wat er is misgegaan en zorgen ervoor dat u alsnog uw aanmeldlink ontvangt.

Ik wil mijn gebruikersnaam of wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

U kunt uw gebruikersnaam of wachtwoord voor Mijn Trivire wijzigen bij Persoonlijke voorkeuren als u bent ingelogd. Bij het wijzigen van uw gebruikersnaam, wordt er een bevestigingsmail verstuurd naar het nieuw opgegeven e-mailadres. Pas nadat u uw nieuwe e-mailadres heeft bevestigd, kunt u met uw nieuwe gebruikersnaam inloggen.

Mijn gegevens op Mijn Trivire kloppen niet. Wat kan ik doen?

Algemeen

Uw telefoonnummer en e-mailadres kunt u zelf wijzigen als u inlogt op Mijn Trivire. Als persoons- of contractgegevens niet kloppen, kunt u dit aan ons doorgeven via het contactformulier. Wij controleren uw gegevens en als het mogelijk is, passen wij uw gegevens aan.

Wat kan ik doen in Mijn Trivire?

Algemeen

Op Mijn Trivire regelt en bekijkt u 24 uur per dag uw eigen huur- en woonzaken. Wat vindt u op Mijn Trivire?

  • U kunt hier een afspraak plannen voor een reparatie in uw woning;
  • U kunt hier nieuwsberichten lezen, zoals een liftstoring die door u of uw buren gemeld is;
  • U kunt uw huur opzeggen;
  • U kunt uw betaalgegevens bekijken;
  • U kunt uw huur veilig en snel betalen via iDeal;
  • U kunt een betalingsgregeling aanvragen;
  • U kunt uw telefoonnummer, e-mailadres en postadres aanpassen;
  • U vindt hier gegevens over uw woning zoals het energielabel en de huurprijs;
  • U vindt hier uw post van Trivire;
  • U kunt verschillende aanvragen indienen, zoals toestemming voor samenwonen of toestemming voor het doen van aanpassingen in uw woning.

Wij zijn voortdurend bezig om Mijn Trivire te verbeteren en uit te breiden. Mist u iets in Mijn Trivire? Stuur uw idee dan in via het contactformulier.

Waar moet het wachtwoord voor Mijn Trivire aan voldoen?

Algemeen

Het wachtwoord dient minimaal 8 karakters te bevatten, met in elk geval een kleine letter, een hoofletter en een cijfer.

Ik krijg een foutmelding als ik iets wil aanvragen op de website. Wat moet ik doen?

Algemeen

Als u een foutmelding krijgt op de website, kunt u contact opnemen met Trivire via telefoonnummer 078 - 633 16 00.